Eurocash we współpracy z firmą Microsoft przedstawiła pod hasłem Detalista 4.0. swoją wizję rynku detalicznego przyszłości!

Grupa Eurocash konsekwentnie inwestuje w rozwiązania z obszaru nowych technologii, które ułatwiają prowadzenie biznesu detalicznego przez niezależnych przedsiębiorców. W 2018r. firma uruchomiła wielofunkcyjną platformę e-commerce o nazwie eurocash.pl Natomiast w tym roku wdrożyli eurocash.pl market, czyli platformę marketplace, która docelowo ma za zadanie poszerzyć ofertę małych sklepów nawet do pól miliona produktów. Wizja Detalista 4.0 opiera się na dostępnych dla właścicieli sklepów rozwiązaniach, które wpływają na zwiększenie zaangażowania i lojalności klientów oraz efektywność operacyjną.

Właściciel małoformatowego sklepu, współpracujący z Eurocash ma do swojej dyspozycji nowoczesną platformę B2B, umożliwiającą błyskawiczne zamówienie produktów do sklepu również przy użyciu smartfona. Platforma zapewnia także dostęp do wiedzy o lokalnym rynku, rankingu najlepiej sprzedających się produktów czy możliwość zamawiania produktów bezpośrednio z interaktywnej gazetki promocyjnej.