Wartość rynku e-commerce w Polsce przekracza barierę 51 mld PLN, a z zakupów internetowych w najróżniejszej formie korzysta 28 mln Polaków.

Fraikin Polska wspiera handel e-commerce – to jedno z głównych założeń rozwoju naszego biznesu. Przykładem prężnie rozwijającej się firmy właśnie w segmencie sprzedaży internetowej jest firma Frisco, której w ubiegły piątek, w ramach umowy długoterminowej przekazaliśmy kolejnych 8 pojazdów marki Mercedes Sprinter z zabudową izotermiczną i z agregatem chłodniczym marki Carrier. Kontrakt podpisany został na 72 miesiące. W ramach kontraktu Klient otrzymał również pojazd zastępczy będący jedynie do jego dyspozycji.

Frisco.pl to jeden z największych i najdłużej działających supermarketów online, który jest nowoczesną i wygodną alternatywną dla dużych zakupów spożywczych w hipermarketach. Frisco.pl obsługuje obecnie 40%. warszawskiego rynku e-grocery. W 2018 r. firma osiągnęła sprzedaż na poziomie ok. 100 mln zł. Wynik ten uplasował spółkę na pozycji lidera tego segmentu w Polsce.

Co istotne, warszawski rynek skupia blisko 50%. sprzedaży e-grocery w kraju. Sklepy realizują zamówienia na terenie całej Polski, oferując szeroki wybór artykułów spożywczych i chemii gospodarczej, a na terenie dużych miast także produktów świeżych.