Niepodważalną zaletą oferty, jaką jest wynajem długoterminowy aut dostawczych i ciężarowych, jest możliwość pozyskania do floty nowoczesnych pojazdów.

Klient ma możliwość użytkowania pojazdu od roku do nawet 5 lat, płacąc ratę dopasowaną do swoich potrzeb, która nie nadwyręży budżetu jego firmy. Dodatkowo zawiera ona wszystkie niezbędne opłaty, nie ponosisz więc dodatkowych kosztów ubezpieczenia czy rejestracji pojazdu.

Obsługa samochodu, w szczególności ciężarówki to spore wyzwanie logistyczne wymagające dużej wiedzy technicznej. Jeżeli dochodzi do tego rozproszenie floty, to tylko potęguje to wyzwanie – mówi Grzegorz Ćmielewski.

P” jak pamięć i prewencja
To my pamiętamy, kiedy jest przegląd, kończy się UDT, kiedy trzeba wymienić olej w silniku, kiedy w moście, a kiedy w skrzyni biegów. My pamiętamy o wymianie dowodu rejestracyjnego na stały i o dacie badania na SKP. Nasz zespół inspektorów technicznych rozlokowanych na terenie całej Polski, co kilka miesięcy dogląda floty, a bardzo dokładny raport w formacie PDF dostaje przedstawiciel klienta. Podczas inspekcji sprawdzamy pojazd, uzupełniamy płyny. Innymi słowy „Pańskie oko konia tuczy”

Grzegorz Ćmielewski – Account Team Manager

„O” jak optymalizacja kosztów
Temat kosztów, dla każdego z nas powinien być możliwy do oszacowania a tym samym zabudżetowania. To zapewnia tylko jedna forma posiadania – wynajem.
Nie ma opłaty wstępnej, nie ma pików związanych z naprawami, przeglądami nie ma wykupu.
PS. Czasami stosujemy też raty balonowe, jeżeli wysokość przychodów Klienta jest sezonowa, większe przychody, większe wydatki – czysta ekonomia.

J” jak jeden numer telefonu
Użytkownik zgłosi nam każdą sprawę pod jednym nr telefonu.
22 330 09 66 – tu zgłosisz awarię, uszkodzenie opony, wypadek (oby nie).
W jakich godzinach? 24/7

A” jak ambasador
Każdy Klient ma swojego ambasadora — Account Managera.
To osoba, która ma stały kontakt z osobą decyzyjną: szefem floty, właścicielem firmy, dyrektorem operacyjnym czy CEO. AM jest frontmenen i rozgrywającym w jednym.
Sprawy handlowe załatwiamy od ręki, a operacyjne kierujemy precyzyjnie do konkretnego specjalisty.
Jakie tematy? Np. reklamacje, tak nam też się zdarzają i się ich nie wstydzimy, bo u nas pracują ludzie. W większości to po prostu nieporozumienia. U nas nie ma, że się nie da. Przedłużenie kontraktu, zmiana limitu kilometrów, doposażenie pojazdu, wymiana auta w połowie kontraktu, „no problem”, innymi słowy, wszystko się da, trzeba rozmawiać.

Z” jak zarządzanie:
To na naszej głowie są przeglądy, naprawy, konserwację i UDT wind, przeglądy i konserwacje agregatów, ubezpieczenie, podatek od środków transportu, wymiana i magazynowanie opon itd. itd. We Fraikin szereg procesów jest prostszych, z racji bardzo dużej wiedzy merytorycznej zespołu fachowców z wielkim doświadczenia a wiadomo, że siła tkwi w zespole!

D” jak dobrostan:
Używam, zwracam, odbieram nowy.
Wiemy, może monotonne, ale jakie wygodne!
Jak mawia znajomy piekarz, ja zajmuje się pieczeniem chleba, bo na tym się znam, Samochody i całą otoczkę zostawiam wam!

PS. Zapomniałem o pojazdach przedkontraktowych i zastępczych, oprócz tych standardowych jak furgony, chłodnie, kontenery mamy takie rarytasy jak hakowce czy nawet śmieciarkę.

Czy możesz, ale przede wszystkim czy chcesz zamrażać kapitał firmy, kupując całą flotę? A może wolisz płacić niskie miesięczne raty za użytkowanie aut, środki na koncie np. zainwestować, a dodatkowo rozliczyć najem jako koszt prowadzenia działalności? Rozsądnie, prawda?


Autor: Grzegorz Ćmielewski – Account Team Manager