1. Administratorem danych osobowych Usługobiorców jest Usługodawca: Fraikin Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Taśmowej 7, (02-677).
  2. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na zasadach określonych w Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 poz. 922 z zm.), Ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 nr 144 poz. 1204 z zm.) oraz postanowieniach niniejszego regulaminu.
  3. Usługodawca świadczy usługi drogą elektroniczną w formie formularzy umożliwiających wprowadzenia danych, w tym danych osobowych. Udostępnienie danych osobowych ma charakter dobrowolny, a ich przetwarzanie następuje w celu prowadzenia działań marketingowych własnych produktów i usług jak i świadczenia własnych produktów i usług.
  4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w przypadku, skorzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę jest Art. 23 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ochronie danych osobowych, w przypadku wymiany korespondencji drogą elektroniczną jest Art. 23 ust. 1 pkt 3 ustawy o ochronie danych osobowych.
  5. Przetwarzanie danych osobowych Usługobiorców oraz wprowadzonych przez nich danych osobowych może dotyczyć:
    1. Adresów e-mail,
    2. Imion i Nazwisk,
    3. Miejsca pracy,
    4. Załączników do wiadomości,
    5. Numeru telefonu.
  6. Usługobiorca obowiązany jest do korzystania ze strony internetowej Usługodawcy w sposób zgodny z prawem z poszanowaniem dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich.
  7. Usługobiorca zobowiązany jest do przestrzegania zakazu nadużywania środków komunikacji elektronicznej oraz nie dostarczania przez lub do systemów teleinformatycznych Usługodawcy następujących treści:
    1. powodujących zachwianie pracy lub przeciążenie systemów teleinformatycznych Usługodawcy lub innych podmiotów biorących bezpośredni lub pośredni udział w świadczeniu usług drogą elektroniczną,
    2. naruszają dobra osób trzecich, ogólnie przyjęte normy społeczne lub są niezgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
  8. Usługodawca zastrzega sobie prawo do prowadzenia prac konserwacyjnych systemu teleinformatycznego, mogących powodować utrudnienia lub uniemożliwienie Usługobiorcom korzystania z usług.
  9. W przypadkach szczególnych mających wpływ na bezpieczeństwo lub stabilność systemu teleinformatycznego, Usługodawca ma prawo do czasowego zaprzestania lub ograniczenia świadczenia usług, bez wcześniejszego powiadomienia i przeprowadzenia prac konserwacyjnych mających na celu przywrócenie bezpieczeństwa i stabilności systemu teleinformatycznego.
  10. Usługodawca zapewnia Usługobiorcom iż podane przez nich dane osobowe zostaną przez Usługodawcę zachowane w tajemnicy która obejmuje informacje przekazywane w publicznej sieci Internet, a dotyczące i wprowadzone przez Usługobiorców tylko w obrębie systemu teleinformatycznego Usługodawcy i tylko w przypadku, w którym informacje te nie są publicznie dostępne lub ich ujawnienie nie jest niezbędne dla prawidłowego świadczenia usługi, której dotyczą. Informacje przekazywane przez Usługobiorców mogą zostać ujawnione jedynie za uprzednią zgodą Usługobiorcy lub w przypadku gdy obowiązek taki wynika z obowiązujących przepisów prawa.
  11. Usługodawca rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni, licząc od dnia jej wniesienia. Jeśli reklamacja w tym czasie nie może zostać rozpatrzona, Usługodawca w tym terminie powiadamia reklamującego na piśmie o przyczynach opóźnienia i przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji.
  12. Usługobiorca obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
  13. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę można składać pisemnie na adres Usługodawcy lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@fraikin.com Zaleca się podanie przez Usługobiorcę w opisie reklamacji: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości; żądania Usługobiorcy oraz danych kontaktowych składającego reklamacji.
  14. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
  15. Usługobiorcom przysługuje prawo:
  16. dostępu do swoich danych osobowych udostępnionych, prawo dokonywania uzupełnienia, korekt oraz aktualizacji treści danych w drodze komunikacji elektronicznej z administratorem danych,
  17. żądania czasowego lub stałego wstrzymania przetwarzania danych osobowych lub ich usunięcia, o ile okazałyby się one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zebrane z naruszeniem przepisów prawa,
  18. sprzeciwu wobec przetwarzania ich danych osobowych – w przypadkach przewidzianych przepisami prawa – oraz prawo żądania ich usunięcia, gdy staną się one zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane.
  19. W celu realizacji punktów 15 należy skontaktować się z administratorem danych, czyli Fraikin Polska sp. z o.o.
  20. Po zakończeniu korzystania przez Usługobiorcę z usług świadczonych przez Usługodawcę, na skutek wypowiedzenia, odmowy akceptacji zmian regulaminu, dane osobowe Usługobiorcy mogą być przetwarzane w zakresie koniecznym do realizacji następujących celów:
  21. dochodzenia odpowiedzialności w związku z naruszeniem przez użytkownika przepisów prawa oraz regulaminu,
  22. stwierdzenia, czy korzystanie przez użytkownika z usług było zgodne z regulaminem oraz przepisami prawa,
  23. Niniejsza polityka prywatności i regulamin ŚUDE w chodzą w życie z dniem publikacji.

Aktualności

21.10.2019

FRAIKIN wychodzi z propozycją przejęcia francuskiej…

Grupa Fraikin, będąca w czołówce branży wynajmu długoterminowego pojazdów użytkowych, informuje o rozpoczęciu negocjacji z udziałowcami Grupy VIA Location, spółek Davidson Kempner i Triton Partners ukierunkowanych na przejęcie firmy. Nowa…

21.10.2019

Fraikin wspiera e-commerce

Wartość rynku e-commerce w Polsce przekracza barierę 51 mld PLN, a z zakupów internetowych w najróżniejszej formie korzysta 28 mln Polaków. Fraikin Polska wspiera handel e-commerce – to jedno z…

15.10.2019

E-commerce – rynek detaliczny przyszłości

Eurocash we współpracy z firmą Microsoft przedstawiła pod hasłem Detalista 4.0. swoją wizję rynku detalicznego przyszłości! Grupa Eurocash konsekwentnie inwestuje w rozwiązania z obszaru nowych technologii, które ułatwiają prowadzenie biznesu…

08.10.2019

Europa przywita pierwsze autobusy wodorowe!

Na europejskie drogi już niedługo wyjadą pierwsze autobusy dalekobieżne zasilane wodorem. Pojazdy napędzane ogniwami paliwowymi planowo będą mogły przejechać na jednym tankowaniu co najmniej 500 kilometrów, a samo tankowanie takiego…

07.10.2019

Polska Branża Transportowa – w obliczu…

Na rozwój transportu drogowego w Polsce będzie miało wpływ pięć głównych składników. Wśród nich są takie, które stwarzają możliwość wejścia branży na wyższy poziom, jak np. digitalizacja oraz takie, które…

04.10.2019

Francuski TGS otrzymał drugie życie!

Pod koniec wakacji, serwis mechaniczny Fraikin Błonie otrzymał wyjątkowe zadanie - projekt renowacji specjalistycznego pojazdu wyposażonego w sprzęt hydrauliczny. Podwozie MAN TGS, bo o nim mowa, przyjechało do Błonia z…

26.09.2019

Zniesiona akcyza na paliwa LNG i…

W sierpniu tego roku podpisano nowelizację ustawy o podatku akcyzowym oraz prawie celnym, wprowadzając zerową akcyzę na sprężony gaz ziemny (CNG) oraz skroplony gaz ziemny (LNG) przeznaczony do napędu pojazdów…

17.09.2019

Dopłaty do pojazdów napędzanych paliwami alternatywnymi

Ministerstwo Energii opublikowało nowe rozwiązania prawne dla firm w obszarze wsparcia zakupu pojazdów na paliwa alternatywne tj. CNG, LNG, wodór i energię elektryczną. Dopłaty mają być przyznawane tylko na zakup…

12.09.2019

Eko-zmiany w transporcie europejskim

Całkowity udział transportu w emisji gazów cieplarnianych na terenie UE wynosi ok.  25 proc., z czego 18,4 proc. generują pojazdy ciężarowe i autobusy. Jednym z głównych celów Parlamentu Europejskiego jest…

30.08.2019

Rozwiązania dla transportu żywności w temperaturze…

Logistyka dystrybucji jest to złożony system, dzięki któremu towar o preferowanej jakości bezpiecznie trafia poprzez przedsiębiorcę do klienta. Transport produktów żywnościowych jest jednym z głównych etapów w łańcuchu spożywczym. Od…

27.08.2019

E-grocery w Polsce – z czym…

Produkty spożywcze to jedna z kategorii zakupowych, która jest dla e-commerce bardzo istotna, ponieważ dotyczy najczęściej realizowanych przez Polaków zakupów, a z drugiej strony budzi wciąż wiele wątpliwości. Dzieje się…

26.08.2019

Fraikin wsparciem festiwali

Podsumowując wydarzenia minionego weekendu należy wspomnieć o 49. edycji najstarszego festiwalu piwnego w Polsce. Festiwal Chmielaki Krasnostawskie, bo o nim mowa to ogólnopolskie święto chmielarzy i piwowarów. To tutaj odbywa…