1. Administratorem danych osobowych Usługobiorców jest Usługodawca: Fraikin Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Taśmowej 7, (02-677).
  2. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na zasadach określonych w Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 poz. 922 z zm.), Ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 nr 144 poz. 1204 z zm.) oraz postanowieniach niniejszego regulaminu.
  3. Usługodawca świadczy usługi drogą elektroniczną w formie formularzy umożliwiających wprowadzenia danych, w tym danych osobowych. Udostępnienie danych osobowych ma charakter dobrowolny, a ich przetwarzanie następuje w celu prowadzenia działań marketingowych własnych produktów i usług jak i świadczenia własnych produktów i usług.
  4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w przypadku, skorzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę jest Art. 23 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ochronie danych osobowych, w przypadku wymiany korespondencji drogą elektroniczną jest Art. 23 ust. 1 pkt 3 ustawy o ochronie danych osobowych.
  5. Przetwarzanie danych osobowych Usługobiorców oraz wprowadzonych przez nich danych osobowych może dotyczyć:
    1. Adresów e-mail,
    2. Imion i Nazwisk,
    3. Miejsca pracy,
    4. Załączników do wiadomości,
    5. Numeru telefonu.
  6. Usługobiorca obowiązany jest do korzystania ze strony internetowej Usługodawcy w sposób zgodny z prawem z poszanowaniem dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich.
  7. Usługobiorca zobowiązany jest do przestrzegania zakazu nadużywania środków komunikacji elektronicznej oraz nie dostarczania przez lub do systemów teleinformatycznych Usługodawcy następujących treści:
    1. powodujących zachwianie pracy lub przeciążenie systemów teleinformatycznych Usługodawcy lub innych podmiotów biorących bezpośredni lub pośredni udział w świadczeniu usług drogą elektroniczną,
    2. naruszają dobra osób trzecich, ogólnie przyjęte normy społeczne lub są niezgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
  8. Usługodawca zastrzega sobie prawo do prowadzenia prac konserwacyjnych systemu teleinformatycznego, mogących powodować utrudnienia lub uniemożliwienie Usługobiorcom korzystania z usług.
  9. W przypadkach szczególnych mających wpływ na bezpieczeństwo lub stabilność systemu teleinformatycznego, Usługodawca ma prawo do czasowego zaprzestania lub ograniczenia świadczenia usług, bez wcześniejszego powiadomienia i przeprowadzenia prac konserwacyjnych mających na celu przywrócenie bezpieczeństwa i stabilności systemu teleinformatycznego.
  10. Usługodawca zapewnia Usługobiorcom iż podane przez nich dane osobowe zostaną przez Usługodawcę zachowane w tajemnicy która obejmuje informacje przekazywane w publicznej sieci Internet, a dotyczące i wprowadzone przez Usługobiorców tylko w obrębie systemu teleinformatycznego Usługodawcy i tylko w przypadku, w którym informacje te nie są publicznie dostępne lub ich ujawnienie nie jest niezbędne dla prawidłowego świadczenia usługi, której dotyczą. Informacje przekazywane przez Usługobiorców mogą zostać ujawnione jedynie za uprzednią zgodą Usługobiorcy lub w przypadku gdy obowiązek taki wynika z obowiązujących przepisów prawa.
  11. Usługodawca rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni, licząc od dnia jej wniesienia. Jeśli reklamacja w tym czasie nie może zostać rozpatrzona, Usługodawca w tym terminie powiadamia reklamującego na piśmie o przyczynach opóźnienia i przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji.
  12. Usługobiorca obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
  13. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę można składać pisemnie na adres Usługodawcy lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@fraikin.com Zaleca się podanie przez Usługobiorcę w opisie reklamacji: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości; żądania Usługobiorcy oraz danych kontaktowych składającego reklamacji.
  14. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
  15. Usługobiorcom przysługuje prawo:
  16. dostępu do swoich danych osobowych udostępnionych, prawo dokonywania uzupełnienia, korekt oraz aktualizacji treści danych w drodze komunikacji elektronicznej z administratorem danych,
  17. żądania czasowego lub stałego wstrzymania przetwarzania danych osobowych lub ich usunięcia, o ile okazałyby się one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zebrane z naruszeniem przepisów prawa,
  18. sprzeciwu wobec przetwarzania ich danych osobowych – w przypadkach przewidzianych przepisami prawa – oraz prawo żądania ich usunięcia, gdy staną się one zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane.
  19. W celu realizacji punktów 15 należy skontaktować się z administratorem danych, czyli Fraikin Polska sp. z o.o.
  20. Po zakończeniu korzystania przez Usługobiorcę z usług świadczonych przez Usługodawcę, na skutek wypowiedzenia, odmowy akceptacji zmian regulaminu, dane osobowe Usługobiorcy mogą być przetwarzane w zakresie koniecznym do realizacji następujących celów:
  21. dochodzenia odpowiedzialności w związku z naruszeniem przez użytkownika przepisów prawa oraz regulaminu,
  22. stwierdzenia, czy korzystanie przez użytkownika z usług było zgodne z regulaminem oraz przepisami prawa,
  23. Niniejsza polityka prywatności i regulamin ŚUDE w chodzą w życie z dniem publikacji.

Aktualności

14.08.2019

Optymalizacja kosztów pojazdów, czyli flota pod…

Sprawne zarządzanie flotą samochodową jest jednym z procesów, na który każda firma powinna zwracać uwagę. Nieefektywne zarządzanie pojazdami służbowymi może doprowadzić do powstawania nadużyć i tym samym zwiększania kosztów eksploatacyjnych.…

12.08.2019

TEAM FRAIKIN 4 raz na Tour…

9 sierpnia w Bukowinie Tatrzańskiej odbył się 10. wyścig kolarski Tour de Pologne dla Amatorów. W tym roku wyjątkowo wcześnie, bo już o 7:30 peleton rozpoczął przygodę z 60-kilometrową rundą…

18.07.2019

Wypowiedź Eksperta: Nowe technologie, nowe wyzwania…

Świadomość w zakresie ochrony środowiska wzrasta w zawrotnym tempie, jest to ważna informacja dla całej branży TSL, która to mocno wpływa na otaczający nas Świat. Coraz częściej, nasi Klienci interesują…

12.07.2019

Jesteśmy bliżej naszych Klientów!

Miło nam poinformować, że Fraikin Polska wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich Klientów oraz rozwijając konsekwentnie flotę i specjalizację, otworzył trzy nowe oddziały usytuowane w Lublinie, Rudzie Śląskiej i w Gdańsku. Jako…

09.07.2019

Elektroniczne faktury przychodzące

W czerwcu 2019 zakończyliśmy przygotowania do projektu "Elektronicznych faktur przychodzących". Od tego miesiąca wszyscy dostawcy po wypełnieniu dedykowanych Oświadczeń obligują się do wysyłania do Fraikin Polska faktur kosztowych drogą elektroniczną. Projekt…

02.07.2019

Fraikin zapleczem dystrybucji!

Od 2017 roku, Fraikin rozwija biznesową współpracę z jednym z największych dystrybutorów alkoholi w centralnej Polsce. Dzięki obsłudze i wsparciu na najwyższym poziomie, w tym roku podpisano z dystrybutorem nowy…

01.07.2019

Hawaje w Błoniu!

Słoneczna aura nie odpuszcza, wobec tego ostatnia impreza integracyjna dla pracowników odbyła się pod hawajskim hasłem Aloha! „Aloha” w języku hawajskim oznacza serdeczne powitania. 14 czerwca nasi pracownicy mieli szansę…

28.06.2019

Pierwszy raz na Top Tech Challenge

W ubiegłym tygodniu pracownicy z naszego serwisu pojazdów dostawczych i ciężarowych w Błoniu sprawdzili swoje umiejętności w międzynarodowych rozgrywkach mechaników Fraikin pod nazwą Top Tech Challenge 2019. Zawody Top Tech…

13.06.2019

Fraikin Polska podejmuje Top Tech Challenge

Już w ten wtorek zaczynamy coroczne rozgrywki mechaników całej Grupy Fraikin, pod nazwą Top Tech Challenge. Mechanicy z Europy sprawdzą się w jednym miejscu i w jednym czasie w czterech…

06.06.2019

Tomasz Osipiak dyrektorem operacyjnym Fraikin Polska

Tomasz Osipiak to nowy dyrektor operacyjny Fraikin Polska. Tomasz obejmował stanowiska ściśle związane z zarządzeniem flotami pojazdów m.in. w Athlon, 99rent czy Unilever. Posiada doświadczenie w optymalizacji procesów, logistyki, remarketingu…

23.05.2019

Fleet Derby 2019 – Fraikin w…

Fleet Derby 2019 powraca w 8. odsłonie. Internauci oraz czytelnicy Magazynu Fleet po raz kolejny mają szansę wybrać najlepszych w kategoriach: produktów i usług dedykowanych dla branży flotowej, osobowości flotowych,…

23.05.2019

Motoryzacja na prąd – raport KPMG…

Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych oraz KMPG opublikowały raport Motoryzacja na prąd. Na podstawie badań oceniają formy wsparcia rozwoju elektromobilności w Polsce w ramach Funduszu Niskoemisyjnego Transportu. Poniżej prezentujemy najważniejsze wnioski…