Praca

Szukamy utalentowanych i pracowitych osób, aby wzmocnić naszą obsługę klienta oraz zespół zajmujący się sprzedażą.

Dlaczego Fraikin Polska to dobre miejsce do pracy

  • miła atmosfera
  • pełna entuzjazmu i przedsiębiorcza kadra
  • wysokiej klasy szkolenia
  • pakiety świadczeń socjalnych

Aktualnie Poszukujemy

Fraikin jest jest liderem w wynajmie i zarządzaniu pojazdami ciężarowymi, które pozwalają klientom zwiększać swoją efektywność przy minimalizowaniu zasobów. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów do pracy.

Fraikin dokłada wszelkich starań w celu ochrony prywatności kandydatów biorących udział w procesie rekrutacji oraz stosuje wszelkie środki zmierzające do ochrony danych osobowych Kandydatów zgodnie z obowiązującymi przepisami.

W związku z obowiązywaniem RODO prosimy o zamieszczenie w CV poniższego oświadczenia o następującej treści oraz o zapoznanie się z >>z polityką przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji<<:

Niniejszym oświadczam że zapoznałam/em się z Polityką przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji, przyjętą przez FRAIKIN POLSKA sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie („FRAIKIN”) i zaznajomiłam/em się ze standardami przetwarzania danych osobowych kandydatów w procesie rekrutacji oraz z przysługującymi mi prawami związanymi z przetwarzaniem moich danych osobowych przez FRAIKIN w procesie rekrutacji.

Więcej

Specjalista ds.komunikacji i nowego biznesu WARSZAWA

Do głównych zadań zatrudnionej osoby będzie należało wspieranie Fraikin w realizacji celów sprzedażowych poprzez: analizę rynku i przygotowywanie zweryfikowanych baz z leadami, umawianie spotkań z potencjalnymi klientami, prowadzenie projektów sprzedażowych, przygotowywanie podstawowych ofert, “cold calling oraz social selling”, kontakty telefoniczne, e-mailowe i poprzez media społecznościowe z potencjalnymi klientami oraz ścisłą współpracę z pozostałymi zespołami handlowymi firmy.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW
– opracowywanie baz potencjalnych klientów do użytku wewnętrznego,
– telefoniczne umawianie spotkań handlowych,
– rozwój koncepcji sprzedaży produktów w kanale B2C,
analiza efektywności,
– inicjowanie i wprowadzanie zmian oraz optymalizacja procesów,
aktywna praca w systemie CRM – Salesforce,
– pomoc w przygotowaniu i weryfikacji wewnętrznej dokumentacji,
– przygotowywanie wewnętrznych i zewnętrznych raportów z realizacji budżetu,
– maksymalizacja zysków w oparciu o dostępny potencjał,

KOMPETENCJE

– wykształcenie wyższe lub ostatni rok studiów,
– umiejętność planowania i organizacji czasu pracy,
– zorientowanie na cel, samodzielność,
– kreatywność, entuzjazm i dynamizm,
– bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel, Word),
– bardzo dobra organizacja pracy,
– podejmowanie inicjatyw oraz zaangażowanie w rozwój firmy,
– doświadczenie w prowadzeniu projektów active sales w ramach „cold calling’u”,
– Język angielski na poziomie B1.

Dołącz do nas!
Więcej

Administrator Sieci i Systemów Informatycznych Warszawa

Do zadań i obowiązków administratora sieci i systemów informatycznych należeć będą:

Świadczenie wsparcia technicznego z zakresu:

  • sprawnego działania sieci komputerowej tj. instalacja i konfiguracja urządzeń sieciowych w tym przełączników sieciowych, Access Pointów, itp. (analiza i rozwiązywanie problemów, VLAN, etc.)
  • bieżącego utrzymania usług IT (analiza i rozwiązywanie problemów,VM, Active Directory)
  • instalacja i konfiguracja usług na serwerach fizycznych oraz wirtualnych
  • instalacja i konfiguracja oprogramowania antywirusowego (analiza i rozwiązywanie problemów, tworzenie polis bezpieczeństwa, firewall, wyjątki)
  • projektowanie i wdrażanie zabezpieczeń dostępu do systemów IT tzn. instalacja i konfiguracja NGFW / UTM (analiza i rozwiązywanie problemów, konfiguracja polis, wyjątków bezpieczeństwa, monitorowanie, identyfikacja zagrożeń, VPN itp.)

Od kandydatów oczekujemy:

  • minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • znajomości języka angielskiego na poziomie min B1
  • wyższego wykształcenia z zakresu informatyki bądź pokrewnego

oraz umiejętności instalacji, konfiguracji i zarządzania:

  • sprzętu sieciowego i technologii sieciowych (DNS, DHCP, AD, SSH, (S)FTP, VLAN, VPN, firewall, NAT)
  • Systemów operacyjnych rodziny Windows i Windows Server
  • Systemów bezpieczeństwa IT (NGFW, UTM, Sophos)
  • Technologii wirtualizacji (VM)

Oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia w znanej i rozwijającej się firmie
  • udział w interesujących projektach IT o zasięgu międzynarodowym
  • dostęp do najnowszych technologii IT
  • dofinansowanie karty Multisport
  • pakiet prywatnej opieki zdrowotnej
Dołącz do nas!

Kariera


Duże znaczenie mają dla nas osoby, które kreatywnie podchodzą do każdego zadania. Cenimy pracowników wysoce zorganizowanych, potrafiących pracować zespołowo w międzynarodowym środowisku, a jednocześnie samodzielnych w rozwiązywaniu napotkanych problemów.

Dbamy o to, aby praca dała nie tylko satysfakcję, ale również możliwość uczestnictwa w ambitnych projektach. Nie zapominamy o doskonaleniu wiedzy i kwalifikacji naszych pracowników, inwestując w specjalistyczne szkolenia i kursy językowe. Pamiętamy przy tym o czasie na odpoczynek, który urozmaicamy kartą Multisport.